Вкл/Выкл изображения Шрифт A A A Фон Ц Ц Ц Ц Настройки
Интервал между буквами(Кернинг) СТАНДАРТНЫЙ СРЕДНИЙ БОЛЬШОЙ
Интервал между между строками ОДИНАРНЫЙ ПОЛУТОРНЫЙ ДВОЙНОЙ
Выберите шрифт ARIAL TIMES NEW ROMAN

Ырғыз ауданының білім бөлімі ММ

"Қарақұдық негізгі орта мектебі" КММ
КГУ "Каракудыкская основная средняя школа"
ГУ Отдела образования Иргизского района

МЕНЮ

Психологиялық қызмет бойынша І тоқсанда өткізілген жұмыстар

Диагностика бағыты

 

2024-2025 оқу жылына жылдық жоспар құрылып,жоспарға сәйкес жұмыстар өткізіліп жатыр.

Ата-анадан балаларға психологиялық жұмыстар жүргізуге келісім қағазы алынды.

Мектепке қабылданған баланың психологиялық психологиялық даярлығын анықтау мақсатында 1 сынып білім алушыларына «Керн-Йирасек» тесті өткізілді.

Қорытындысы:

Тест нәтижесі бойынша деңгей көрсеткіштері

 

Аты -жөні

Ер адам суреті

Сөйлемдерді

көшіріп жазу

Нүкте

қатарын аяқта

Жалпы ұпай саны

1

Амантай Арман

2

1

3

6

2

Амантай Асыл

1

1

3

5

3

Асқарбек Қадиша

1

1

1

3

4

Әбдібай Мансур

2

1

1

4

Оқушылар тапсырмаларды жақсы орындап шықты.

Барлық оқушылардың мектепке дайындығы жоғары деңгейде.

Ұсыныс: Оқушылардың мектепке, жаңа әлеуметтік қоғам ортасына түскен кездегі дағдарысынан өтуіне

психологиялық қолдау көрсету. Сонымен қатар баланың ерікті зейінінің даму деңгейі, кеңістікті

бағдарлауы мен қол қимылының әрі қарай жетілуіне ықпал жасау.

 

Баланың өз-өзін бағалау деңгейін анықтау мақсатында 1 сынып оқушыларына «Баспалдақ»тесті өткізілді

Қорытынды:барлық оқушылар суреттегі баспалдақтағы жоғарғы 10 басқышқа белгі қойды.Балалардың

өздерін бағалауы жоғары деңгейде:ақылды,қайырымды,мықты әрі үлкендерді сыйлайтын балалар.

5 сыныпта оқу мотивацисын тексеруге арналған сауалнама (Н.Г.Лусканов) бойынша өткізілді.

Мақсаты: білім алушылардың мектепке бейімделуін анықтау.

Әдістеме нұсқаулығы:10 сұрақтың жауаптары 0-ден 3 балға дейін бағаланады (теріс жауап-0 балл,бейтарап-1 балл,оң жауап-3 балл)

А.Кәусар-30 балл,Д.Інжу 27 балл,А.Айару-27 балл,Т.Гүлжайна-27 балл жинады-мектепке бейімделуі жоғары деңгейде;

А.Арсен-21 балл,Е.Еркеназ-23 балл жинады-ортаңғы норма;

Интерпретация:

Жоғары деңгей-оқушының мектепке қатынасы оң;берілген талаптарды адекватты қабылдайды,оқу материалдарын оңай меңгереді,мәліметтерді толық игерген,мұғалімнің айтқандарын мұқият,бірақ бақылауды талап етеді,сабаққа қызығушылықпен дайындалады,өзіндік жұмысқа,барлық пәндерге қызығушылықпен қарайды,тапсырмаларды мұқият орындайды,сыныпта жоғары мәртебеге ие.

Ортаңғы деңгей-оқушының мектепке қатынасы оң;оқу материалдарын түсінеді,бағдарламаның негізгілерін меңгереді,тапсырмаларды өзбетінше орындайды,оларды орындауда мұқият,бірақ бақылауды талап етеді,сабаққа құқығушылықпен дайындалады,сыныптағы көп оқушылармен достық қарым-қатынас жасайды.

5 сыныпта «Менің сыныбым» әдістемесі өткізілді.

Мақсаты: білім алушылардың бастауыш буыннан орта буынға бейімделуін анықтау.

Әдістеме нұсқаулығы:

«Балалар!суретте сендердің сыныптарың көрсетілген.Ортаңғы орындықта мұғалім отыр,мұғалімнің айналасындағы оқушылар өздерінің жұмыстарымен шұғылдануда.Ал,қалған балалар ауланың сыртында ойын ойнауда.Осы суреттегі оқушылардың ішінен өзіңді тауып алып белгілеп,жанына өзінің аты-жөніңді жаз.Өзінді белгілеп болған соң суреттен өзіңнің досыңды тап та жанына аты-жөнін жаз».Әдістеме қорытындысы:

Гүлжайна,Інжу ,Кәусар-өзге балалармен өзін тенестіру,жұп болып тұруы-баланың бейімделуі жақсы деңгейде;

Айару,Еркеназ-мұғаліммен бірге:бала үшін мұғалімнің маңыздылығы ерекше екендігін көрсетеді;

Арсен-ойын позициясы:оқу позициясымен сәйкес келмейді.

Күтілген нәтиже:

Сынып ұйымшыл өзіндік пікірлері жоғары,көпшілікке қосыла алатындығы анықталды.Бейімделе алмаған оқушы орын алмады.

 

5 сыныпта «Социометрия» әдісі өткізілді.

Мақсаты:5-ші сынып білім алушыларының қарым-қатынас деңгейін анықтау;

Әдістеме нүсқаулығы: әдістеме қарапайым сұрақтардан тұрады.

Сұраққа жауап ретінде балалар қалаған оқушының есімін жазулары қажет.Осы арқылы сынып лидерлерімен топтан шет қалған балалар анықталады.

«Таңдау матрицасындағы» мағлұматтарды өңдеп болған соң, «социограмма» жасалды.

Социограмма 4 шеңберден тұрады

І дөңгелекке (лидер) ең көп таңдалынған оқушылар түседі;

ІІ дөңгелекке –орташа таңдалғандар

ІІІ дөңгелекке-елеусіз(менсінбейтін) балалар-орташа саннан төмен;

ІV дөңгелекке-оқшау қалған,шеттелген балалар бірде-бір рет таңдалынбаған.

Нәтижесінде: Лидерлер: Інжу,Кәусар;

Орташа тандалғандар:Еркеназ;Гүлжайна;Арсен;

Елеусіз,оқшау қалған оқушы жоқ.

Сараптама нәтижесі бойынша 5-ші сыныпта оқшауланған (елеусіз немесе шеттеп қалған) білім алушы анықталған жоқ.

Кім таңдайды?

 

Кімді таңдайды?

1

2

3

4

5

1

Асқарбекұлы А.

*

*

**

*

*

2

Артурқызы К.

   

*

   

3

Дүйсенбай І.

 

*

     

4

Еркінқызы Е.

*

*

*

*

*

5

Төлеген Г.

 

*

*

*

 

 

 

Интернат тәрбиеленушілерінен «Саған интернатта үнай ма?» сауалнама алынды

Нұсқау:Берілген бланкідегі әрбір сұрақтарға нақты жауап жазу;

Сауалнама алу барысында интернат тәрбиеленушілердің көңіл-күйлері жақсы,қалыпты жағдайда болды.

Сауалнама қорытындысы бойынша:

1

Білім алу үшін интернатта жатып оқыған өзіне ұнай ма?

Үнайды-100%

2

Саған интернаттағы қызметкерлер,тәрбиеленушілер жағынан қысым бола ма?(кімнен?қандай?)

Жоқ%

3

Интернат қызметкерлерімен қарым-қатынасын қандай?

Жақсы-100%

4

Интернат тәрбиеленушілерімен қарым-қатынасын қандай?

Жақсы-100%

5

Көңіл-күйін интернатта болғанда қалыпты ма?

А) көтеруліне не себеп?

Б) түсуіне не себеп?

А-далаға шығып ойнағанда;

Б-түсуіне себеп жоқ.

6

Интернатта бекітілген күн тәртібі саған ынғайлы ма?

Ыңғайлы-100%

7

Интернатта тамақтану қанағаттандырады ма?

Ия-100%

8

Интернатта қандай өзгерістер болғанды қалайсын?

Ешқандай-100%

 

Алынған мәліметтер бойынша балаларға интернатта жатып оқығаны үнайды,өзара және интернат қызметкерлермен қарым-қатынастары жақсы,көңіл-күйлері қалыпты жағдайда екені анықталды.

 

7-9 сынып оқушыларына «Темперамент формуласы» А.Белов бойынша сауалнамасы алынды.

Мақсаты: 7-9 сынып білім алушылардың қай темперамент типіне жататынын анықтау.

Қорытынды: темперамент жүйке саласының тума қасиеттерінен туындайтын адамның жеке дара

өзгешілігі.Қай нұсқаның балы көп болса,сол темперамент иесі болғаны.

Аты-жөні

Сыныбы

Темперамент

1

Досым Іңкәр

9

меланхолик

2

Досым Сезім

9

флегматик

3

Артурқызы Назым

9

сангвиник

4

Алтынбекұлы Бағлан

9

холерик

5

Ұланұлы Әлішер

9

сангвиник

6

Санат Асылмұрат

8

флегматик

7

Артурқызы Айару

8

флегматик

8

Орымхан Аққұштап

8

холерик

9

Қазкен Дулат

8

флегматик

10

Сүлеймен Раушан

7

флегматик

11

Берікұлы Ерхан

7

меланхолик

12

Орымхан Үміт

7

меланхолик

 

9 сынып оқушыларынан «Оқушылардың мектеп өміріне қанағаттануын зерттеу» А.Андреев

бойынша тест алынды.

Мақсаты:оқушылардың мектеп өміріне қанағаттануын анықтау;

Жұмыс барысында оқушылардың көңіл-күйлері қалыпты жағдайда болды.

Қорытынды:

А.Назым-3,7 балл-қанағаттанудың жоғары деңгейі;

Д.Сезім-3,6 балл- қанағаттанудың жоғары деңгейі;

Д.Іңкәр -2,9 балл- қанағаттанудың орташа дәрежесі;

А.Бағлан- 2,0 балл - қанағаттанудың орташа дәрежесі;

 

2,3 сынып білім алушыларына Графикалық тест өткізілді.( «Күшік-2 кл., «Кілт-3 кл.»),

10 оқушы.

Мақсаты: баланың қолдарының ұсақ моторикасын дамытады;белгілі бір тапсырмаға назар аударуға үйретеді;зейінді жаттықтырады; «сол» және «оң» ұғымдарын есте сақтауға үйретеді.

Қорытынды: сынып оқушылары үлкендердің берген тапсырмаларын орындайды,берілген

өрнекті дұрыс көшірді,ал тапсырма бойынша дербес әрекететуі жақсы.

Берілген кеңес:Ересектердің нұсқауларын балалардың орындай білуі,біліктілігін арттыру

үшін,өзара қарым-қатынас өрісін дамыту,тиімді қарым-қатынасқа машықтану,яғни

байланыс құру,қосылып отыру,белсенді тыңдау,өз пікірін толыққанды білдіру,өз күшіне

сенуді қалыптастыру,өз бетімен жұмыс жасауға әрі қарй дамыту.

 

4 сынып білім алушыларына «Кактус» әдісі өткізілді.

Мақсаты: – баланың эмоциялық сферасының жағдайын, агрессияны анықтау.

4 -ші сынып оқушыларынан "Кактус" әдістемесі бойынша алынған психодиагностикалық жұмыстың нәтижесі: барлық сынып оқушылары өте белсенді қызығушылық танытты. Оқушылардың алдына таза ақ парақ таратылып берілді. Оқушылар өз ойларындағы кактусты салды. Оқушыларына суретке байланысты қосымша сұрақтар қойылды,оқушыларда «оптимизм» деңгейі анықталды. Сурет бойынша нашар психологиялық ахуалды тудыратын оқушы анықталған жоқ.

«Тағамға балалардың көзқарасы» (интернат тәрбиеленушілері)

Сауалнамаға 6 интернат тәрбиеленуші қатысты;

Нұсқау: берілген бланкідегі әрбір сұрақтарға жауап-вариаттарын белгілеу;

Сауалнама алу барысында интернат тәрбиеленушілердің көңіл-күйлері жақсы қалыпты жағдайда болды.

Сауалнама қорытындысы бойынша:

Балалар бір ауыздан асхананың таза екенің,ас мәзірінің дәмді болатының және аспазшылардың қызмет көрсетуінің ұнайтының айтып,жауап жазған.Интернат тәрбиеленушілердің жауаптары бойынша асхананың қызмет көрсетуінің талапқа сай екенін көрсетті.

 

 

Дамытушы(түзету) бағыты

 

1 сынып білім алушыларына «Жүрек», «Мейірімділік» тақырыбында тренинг өтті.

Мақсаты:бірінші күндегі оқушылардың қорқыныш деңгейлерін төмендету,жаңа ортаға бейімделуін

қалыптастыру. Топта ынтымақ,жағымды эмоциялық жағдай тудыру.

 

5 сынып білім алушыларына «5-ші сынып деген не?» , «Орта мектептегі жаңа оқушы»

тақырыбында тренинг-сабақтары өтті.

Мақсаты:оқушылардың бастауыш буыннан орта буынға өту кезендегі бейімделу дағдыларын

қалыптастыру,5-ші сынып туралы түсінік беру. Оқи білу,өзінің іс әрекетін жоспарлай білу қабілетінің дамуына ықпал ету;орта мектептегі процессінің жаңа ережелерін талқылау.

 

3 сынып білім алушыларына «Калейдоскоп» психологиялық ойыны өтті.

Мақсаты: білім алушылардың бір-біріне қарым-қатынасын нығайту,бірлікке бауылу.

 

9 сынып білім алушыларына «Лудомания-ғасыр дерті» түсіндірмелік-профилактикалық сабақ өтті.

Қатысқан оқушы саны: 5 білім алушы;

Мақсаты: ойынқұмарлықтың адам өмірін бұзып, физикалық, психологиялық денсаулығына кері әсер етуі туралы мағлұмат беру; тәуелділікке бейімдейтін факторлар туралы, тәуелділіктің зардабы туралы ақпарат беру және алдын алу.

 

Психологиялық-педагогикалық агарту бағыты(профилактика)

 

8-9 сынып қыздарына «Мектепте қыздар қандай болу керек?»дәріс,бейнеролик;

Мақсаты:Қыз балалардың бойындағы жағымды қасиеттерін шындату, әр сынып қыздарының арасында қасиет қалыптастыру. Қыздармен әңгімелесе отырып ар- намысын, сұлулығын жоғары қоя біліп, жұрт алдында абыройлы болуға тәрбиелеу.

Жұмыс барысында оқушылардың көңіл-күйлері қалыпты жағдайда болды.

Түсініктеме жұмыстары жұргізілді,бейнеролик көрсетілді,жадынама таратылды.

 

Буллинг және кибербуллинг алдын алу бойынша атқарылған жұмыстар

Педагогикалық отырыс.Өткізілген күні: 29.08.2024 ж.

Қатысқан: педагог-психолог,сынып жетекшілер,ТІЖО;

Мақсаты: баланы жәбірлеудің (буллингтің) профилактикасы мақсатында атқарылатын жұмыстар жоспарын құру.

«Буллингті болдырмау жолдары» тақырыбында ата-аналарға жадынама таратылды.

Мақсаты:бала жәбірлеудің(буллингтің) алдын алу.

 

5-9 сынып білім алушыларынан «Буллинг туралы білесің бе?» сауалнама алынды.

Мақсаты:жасөспірімдер өмірімдегі буллинг,кибербуллинг пен қорқыту,мектептегі буллингті анықтау және алдын алу.Сауалнамаға 22 білім алушы қатысты.сауалнама арқылы алынған мәліметтер бойынша оқушылардың жауаптары сараланып нәтижесі шығарылды.Білім алушылар тарапынан буллингке,кибербуллингке ұшыраған оқушылар анықталмады.

 

Жасөспірімдер арасында келеңсіз оқиғаның алдын-алу

бағыты бойынша жүргізілетін жұмыстар

(зорлық-зомбылықтың,суицидтың,құқықбұзушылықтың алдын алу)

8 сынып- «Зорлық-зомбылыққа жол жоқ!» тренинг өткізілді.

Мақсаты:оқушыларға зорлық-зомбылық туралы мағлұмат беру,адамның ең жаман қасиеті екенін айту.

 

9 сыныпта Э.Ховард «Стреске төзімділікті анықтау» тесті өтті.

Мақсаты:білім алушылардың стреске төзімділігін анықтау.

Қорытынды:9-сынып оқушылары арасында Э.Ховард бойынша стресске төзімділік тестіне 5 оқушы қатысты.Тесттің қорытындысы бойынша қатысқан оқушылар 15-25 ұпай жинаған 5 оқушының стресске бейімділігі төмен екені анықталды.

9 сыныпта- «Өз құқығыңды білесің бе?» сауалнама алынды.

Мақсаты:білім алушылардың құқықтық сауаттылығын анықтау.

Қорытынды:сауалнама арқылы алынған мәліметтер бойынша оқушылар құқықтық сауатты,яғни өз құқығы мен міндетін білетіні,ешкімнен қысым көрмегендігі,басқа адамдардың құқығын сыйлайтыны анықталды.

 

9 сыныпта «Психикалық күйдің өзіндік бағасы» тесті айзенк бойынша өтті.

Мақсаты:білім алушылардың психикалық күйдің өзіндік бағасын анықтау.

Қорытындысы:9 сынып оқушыларының психикалық күйдің өзіндік бағасы қалыпты жағдайда.

9 сыныпта «Зорлық-зомбылық туралы мен не ойлаймын?...» сауалнама алынды.

Мақсаты:білім алушылардың құқығын қорғаудағы проблемаларды анықтап және осы мәселе бойынша балалардың көзқарасын білу.

 

Бірлескен (тіжо,педагог-психолог,медбике,сынып жетекшілер) жұмысы бойынша атқарылған жұмыстар

 

1 сыныпта- «Керн-Йрасек» тесті өтті.

5-9 сыныптарда «Буллинг туралы білесің бе?» сауалнама алынды.

6-9 сынып қыздары- «Мектепте қыздар қандай болу керек?» дәріс.

Мақсаты:Қыз балалардың бойындағы жағымды қасиеттерін шындату,әр сынып қыздарының арасында жақсы қасиет қалыптастыру.Қыздармен әңгімелесе отырып ар-намысын,сұлулығын жоғары қоя біліп,жұрт алдында абыройлы болуға тәрбиелеу.

Зорлық-зомбылықтың алдын алу мақсатында қыркүйек айында ата-аналарға

«Бала психикасынын қалыптасуына отбасының әсері » тақырыбында баяндама оқылды,ата-аналар өз пікірлерімен бөлісті.Жұмысқа 10 ата-ана қатысты.

 

Мұғалімдермен жүргізілген жұмыстар

Жылдық жоспар құрылды. «Есте сақтаңыз!» жас мамандарға кеңестер берілді.

Жас мамандарға «Мамандық» атты сауалнама өтті.

Мақсаты:жас мамандардың қаншалықты өз мамандығын дұрыс тандағандығын,жаңа ортаға бейімделуін анықтау.Қорытынды:сауалнама арқылы алынған мәліметтер бойынша жас мамандардың өз мамандығын дұрыс таңдағандары,жақсы көретіндері,жаңа ұжымдағы қарым-қатынастары жақсы екендігі анықталды.Бейімделе алмау мәселесі орын алған жоқ.

Жас мамандарға «Жақсы көңіл-күй жан азығы» атты тренинг өткізілді.

Мақсаты: Бұл тренинг педагогикалық ұжымды ынтымақтастыруға, қарым-қатынас дағдысын дамытуға, өз-өзіне деген сенімділігін, жағымды қатынасты арттыруға, көңіл-күйлерін көтеруге бағытталған. Тренинг жаттығулары педагогтардың бірін-бірі түсінуін, өзін жетілдіру, өзін-өзі тануын дамытады.
Міндеттері:
Топта жағымды психологиялық климат қалыптастыру;
Топтасып жұмыс істеу жүйесін әрі қарай дамыту;
Педагогтардың коммуникативтік біліктілігін арттыру.

Қатысқан:6 маман;

 

Ата-анамен жүргізілген жұмыстар

Ата-аналармен жүргізілетін жұмыстарға жылдық жоспар құрылып,

жоспарға сәйкес жұмыстар өткізіліп жатыр.

Қарақұдық негізгі орта мектебінде 41 білім алушы,3 тәрбиеленуші(мад) бар.Педагог-психологтың осы білім алушылармен жұмыстануына ата-аналар төмендегі бұйрықпен таныса отырып,Қазақстан Республикасы білім және ғылым министірінің 2016 жылғы 28 қаңтардағы №93 бұйрығындағы (Қазақстан республикасының Әділет министрлігіне 2016 жылы 25 ақпанда №13227 болып тіркелген)№2 қосымшаға сәйкес жүргізіледі,өз келісімдерін берді,қарсылық білдірген ата-ана жоқ.

1 сынып ата-аналарынан «Өз балаңыз туралы не ойлайсыз?» тақырыбында сауалнама алынды.

Мақсаты:ата-анамен оқушы арасындағы қарым-қатынасты анықтау.

Қорытынды:ата-анамен балалардың арасындағы қарым-қатынасы,бір-біріне дос та,ретінде,тығыз байланыста екендігі анықталды.

5 сынып ата-аналарынан «Ой-түрткі» тақырыбында сауалнама алынды.

Мақсаты:ата-анамен оқушы арасындағы қарым-қатынасты анықтау.

Қорытынды:Сауалнама арқылы алынған мәліметтер бойынша:ата-ана өз баласының жеке өмірін назарынан тыс қалдырмауға,қадағалауға,тәрбиелеуге өз тарапынан бар күшін саладыекені анықталды.

1

2

1

2

1

2

1

2

1

2

© 2025 Ырғыз ауданының білім бөлімі ММ

"Қарақұдық негізгі орта мектебі" КММ КГУ "Каракудыкская основная средняя школа"
ГУ Отдела образования Иргизского района